WALK FOR JUSTICE

WALK FOR JUSTICE


Wednesday, August 4, 2010

kempen 1 saman ekor 1 undi untuk PR.....stuju!!!!!

Kempen sangat 1 Malaysia segala-galanya rakyat didahulukan, bagus sebab rakyat kini sudah memahami pelarasan subsidi tu apa, maklumlah Lebih 50 tahun bergelumang dengan subsidi bukan rakyat minta tapi memang itu kempen dalam setiap pilihan raya. Aku rasa bukan kat Malaysia aje kat luar negara pun guna kempen yang macam ni sebab lebih mesra rakyat.

Rupanya subsidi ni senjata ampuh. dulu memang payah bila kita kata kerajaan dulu kini selamanya begitu begini buat tak betul pasal subsidi, DEB , lebih2 kita dikatakan suka buat fitnah kesana kemari. Lega juga bila hal subsidi dan kenaikan barang sekarang ini kita tak payah kempen teruk-teruk , bukan nak semua, rakyat separuh paham dari kalangan totok dulu kiniselamanya pun dah memadai.

Tambah pulak saman ekor.....alah rehat lah sikit, kurang sikit aku kempen, orang kat kampung dah paham dan pandai pulak hentam si dulukini selamanya pada NAZAK..ini perkembangan baik diluarjangkaan. Aku ingat separuh tapi bila bab saman ekor ni lebih 3/4 sidulu kini dan selamanya protes taknak bayar saman. Kes beratni kalau 1 saman 1 undi cerah PR ke putrajaya....1/2 undi pun ada can le...hai betambah NAZAK lah ko NAZAK..... peluklah puas puas big mama ko tu .Lebih 1 juta saman ekor rakyat akan saman ko balik dalam PR13 nanti jagako.....peluklah puas-puas , jangan salahkan aku kata aku kempen tapi ko sendiri tolong aku kempen..
"
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails