WALK FOR JUSTICE

WALK FOR JUSTICE


Wednesday, June 2, 2010

Ada Juga Laknatullah Yang Sokong Yahudi Bunuh Aktivis Gaza

Ada Juga Laknatullah Yang Sokong Yahudi Bunuh Aktivis Gaza

Dalam seluruh negara berdemontrasi membantah kekejaman Israel, ada lagi si laknatullah yang sokong Israel bunuh anggota misi kemanusian ke Gaza. Mereka ini tak lain tak bukan, adalah yahudi..biasalah tu, sokong sesama sendiri. Tunggulah amaran yang Rasullullah telah berikan ini dalam sabdanya..
"Kiamat tidak akan terjadi sehingga kaum Muslimin memerangi Yahudi, lalu kaum Muslimin akan membunuh mereka hingga setiap orang Yahudi bersembunyi di balik batu dan pohon, tetapi batu dan pohon itu berkata, ‘Wahai Muslim, wahai hamba Allah, ada orang Yahudi di belakangku, ke marilah dan bunuhlah dia.’ Kecuali(pohon) gharqad kerana ia adalah pohon Yahudi." (Riwayat Bukhari dan Muslim)
Tapi lebih elok zahirkan sokongan secara terbuka, daripada kerajaan BN Yahudi di negara ini..sampai sekarang tak nak batalkan bisnes dengan Apco Israel..2 kali 5 je BN dengan penyokong Israel kat bawah ni..cuma pemimpin UMNO Melayu tak pakai kopiah kecik macam Israel, cuma pakai songkok hitam je..
Israelis gather together at the entrance to the city of Jerusalem, while hundreds of rallies go on around the country, to show their support for the IDF and their conduct aboard the 'Gaza peace flotilla'. Jerusalem, Israel. 01/06/2010

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails