WALK FOR JUSTICE

WALK FOR JUSTICE


Friday, July 16, 2010

Kerjasama erat Israel dan N.Sembilan ?

AQSA SYARIF adalah sebuah badan bermotif kebajikan. Misi AQSA SYARIF adalah Penyebaran Maklumat tentang Palestin, Bantuan Kemanusiaan, Bantuan Kewangan dan Kerjasama menyeru semua rakyat Malaysia supaya tidak melanggan produk-produk yang dikenalpasti memberi sokongan kepada ekonomi Israel. Empat barangan yang jelas menyumbang kepada ekonomi Israel ialah McDonald, Coca-Cola, L’oreal dan Nestle. 

 
( Tak lama lagi kilang Coca Cola antara yang terbesar di rantau ini akan siap di Bandar Enstek, Nilai, Negeri Sembilan. Kilang Nestle pula dah lama bertapak di Chembong, Rembau, Negeri Sembilan.)
 
**********************************
 
Kenyataan Media AQSA SYARIF
 
AQSA SYARIF menyeru semua rakyat Malaysia, khususnya umat Islam supaya tidak melanggan produk-produk yang dikenalpasti memberi sokongan kepada ekonomi Israel.
 
Empat barangan yang jelas menyumbang kepada ekonomi Israel ialah McDonald, Coca-Cola, L’oreal dan Nestle.
 
Umat Islam diseru supaya mengutamakan barangan tempatan dan hanya melanggan produk asing terutama dari Amerika Syarikat yang menjadi sekutu kuat Israel apabila perlu sahaja dan sebagai pilihan terakhir.
 
Ust. Hasanuddin bin Mohd Yunus
Pengerusi AQSA SYARIF
 
AQSA SYARIF adalah sebuah badan bermotif kebajikan yang didaftarkan di Malaysia No. 729288P.
Misi AQSA SYARIF adalah Penyebaran Maklumat tentang Palestin, Bantuan Kemanusiaan, Bantuan Kewangan dan Kerjasama.  AQSA SYARIF beribu pejabat di Kajang Selangor.
No. Telefon: 013-7444428;
E.mail: admin@aqsasyarif.com ; myhasanuddin@gmail.com ; Laman Web: www.aqsasyarif.com 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails